vilken fegis

Hej
igår börja Linn som kallar sig själv cellie men aa hon kalla mig massa saker och sen sa jag att om vi stog öga mot öga skulle du int våga säga det själklart sa hon joo och så höll vi på så sen sa hon att att vi skulle mötas vid ett ställe så skulle hon säga H0ra till mig och jag gick med på det.
idag när vi möttes så sa hon inget från början sen sa jag
-så ska vi bara stå här
hon
- det bestämmer du
jag
-va var det int du som ville mötas
det blev tyst sen sa ja
-så ska du säga det du skulle elr
hon
- nej jag måste gå
jag
-jag sa ju att du int skulle våga
vrf säga saker på msn man int vågar säga på riktigt det är bara fegt  

Kommentarer
Postat av: Linn

2010-01-30 @ 11:41:15
URL: http://yarcinea.blogg.se/
Postat av: Linn

ojda... men ska du ljuga här på bloggen som ingen läser oxå när du ljuger lika bra på msn? och vrf kollar du då på min blogg om den nu är så "b" som du säger? skit nördig ju :S

2010-01-30 @ 11:42:22
URL: http://yarcinea.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHA! Som Linn sa - om hennes blogg är så "b" varför då gå dit?! Och om hennes blogg är "b" så är din ö! haha!

2010-01-30 @ 12:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0